zoals de topic al zegt: zul je meer cultuur vinden in hurghada of sharm el sheik?
want zon/zee/strand is in beide…
maar net zoals een excursie naar cairo, naar piramides, luxor enz… welke is dan het handigst?
en waar kun je het beste uitgaan?
ik vind Sharm echt heel erg leuk, er is zoiezo 1 grote club, die erg gaaf is! http://www.pachasharm.com/
Verder ligt Hurghada inderdaad dichterbij Luxor, Cairo zou om het even zijn denk ik (6 uur met de bus vanaf Sharm). Maar wat ik ook hoor van andere is Sharm qua stad/plek leuker
Ik ben vanuit Hurhgada naar Luxor en Cairo gegaan vorig jaar, Luxor in ongeveer 4 uur met de bus en Cairo 6 uur, als ik het me goed kan herrineren. Ik ben nog nooit in Sharm al Sheikh geweest, dus ik kan je niet vertellen hoe het daar is, al heb ik wel van iemand gehoord dat het in Sharm allemaal iets luxer is, in ieder geval is er qua excursies genoeg te doen vanuit Hurghada. Als je in Hurghada uit wilt gaan moet je zeker naar Ministry of Sound gaan!! Super! een openlucht club aan het strand, met allemaal loungebanken en dergelijke, entree in ongeveer 10 euro en je krijgt daar ook twee consumpties bij, ow ik krijg al helemaal heimwee als ik er aan terug denk Je hebt ook Hed Kandi, maar daar ben ik niet geweest. En verder heb je ook nog wel wat barretjes en zo