Medisch begeleider gezocht voor schoolreis Zuid-Afrika 2026

Hallo allemaal,

Bij deze misschien een apart verzoek. Ik begeleid een reis van 3 weken naar Zuid-Afrika met ongeveer 30 leerlingen tussen de 15 en 18 jaar. We zijn met 4 begeleiders (3 vrouwen en een man). Wij zijn nog op zoek naar een medisch begeleider (liefst mannelijk) die met ons op reis kan.

Wat wij verwachten:

- Dat je een (basis)arts bent of verpleegkundige

- Dat je met ons een traject aangaat waarbij we 1x per maand bij elkaar komen.

- Dat je aanwezig bent bij een aantal losse trainingsdagen door het jaar in Weert/Eindhoven

- Dat je van 5 t/m 27 juli 2026 met ons op reis kunt gaan.

Wij zijn een school in Maastricht. Je hoeft niet uit de buurt te komen, maar moet dus wel op verschillende momenten bereid zijn om tot bij ons te komen.

Ik hoor graag als jullie interesse hebben.

1 like

Hoi Kyare en Floris! Maakt de leeftijd wat uit? En wat is ongeveer het programma van de reis?

Hoi Sanne,
De leeftijd maakt niet uit. De begeleiders zijn nu tussen de 25 en 33 jaar. We gaan verschillende scholen bezoeken en werken daar met de leerlingen en docenten. We wisselen deze bezoeken af met een hike, een bezoek aan het consultaat en andere activiteiten.
We hebben het exacte programma ook nog niet, dus helaas kan ik niet meer vertellen daarover.

Goede middag,

Graag zou ik wat info willen. Ik ben huisarts (66 jaar) en ben vrij flexibel in plannen werk. Die periode in juli ben ik beschikbaar.

Kan ik u bellen hierover? zo ja; wel nummer?

Groet, Theo Boogert

Meikersstraat 2 6515CN Nijmegen

3 likes

Hallo Kyara, ik ben tropenarts, heb in 24 landen in Afrika de vaccinatieprogramma´s georganiseerd voor WHO. Daarnaast ben ik reisbegeleider en begeleidde ook Zuid-Afrika.Zie het wel zitten om jullie dit wondermooie land te tonen. Ik woon te Oostende, maar 1 trein nodig tot Maastricht! Hartelijke groet! Leen

1 like

Beste Theo,

Bedankt voor de reactie. Bij deze mijn e-mailadres: kyara.floris@stichtinglvo.nl.

Via mail kunnen we dan elkaars nummers uitwisselen en bellen.

Met vriendelijke groet,

Kyara Floris

Hallo Leen,

Bedankt voor de reactie.

Bij deze mijn email: kyara.floris@stichtinglvo.nl.

Via mail kunnen we dan eventueel nummers uitwisselen en bellen of anders verdere informatie delen.

Met vriendelijke groet,

Kyara Floris

Beste Kyara,

Helaas lukt het toch niet in de periode vanaf 5/7 ( zuid Afrika) .ik heb me ingeschreven voor fietsactiviteiten in Spanje net rond die periode…

Jammer maar wellicht kan ik nog een andere keer jullie van dienst zijn?
Laat maar weten .

Groet,

Theo Boogert
Meikersstraat 2
6515 CN Nijmegen
Tel. 0655324946

Beste Theo,

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb, zoals afgesproken, uw gegevens doorgegeven aan de organisatie. Zij zullen u op de lijst zetten voor komend jaar.

Met vriendelijke groet,

Kyara Floris

Hallo,

Een vriendin van ons, is verpleegkundige met een BIG registratie. Zij woont in Zuid Afrika en heeft misschien interesse.

groetjes uit Zuid Afrika

Annemieke