Medewerker gezocht

inv met uitbreiding zoeken wij iemand voor het opzetten online reisburo gericht op thailand.

Goedemorgen,

Ik ben wel benieuwd… Is het misschien mogelijk om meer informatie te verstrekken ? Beschrijving is momenteel wel beetje summier…

Mvg,

Dave

wij zoeken iemand die met ons wil samenwerken voor het boeken hotels in thailand woonachtig in ned acomadatie met ticket wij hebben zelf 2hotel in pattaya en werken samen met 20andere onze op zet is reizen aan tebieden tegen zeer scherpe prijzen.

dave we willen het net zo op zetten als greenwood maar nog maals met stunt prijzen.

dave heb jij contackten om tickets te boeken ethiad airline en turkmanistan air,we kunnnen op jaar basis om te beginnen 500tickets hebben,voor onze vaste klanten.

groeten

piet

Hoi Piet,

Via mijn werk kan ik wel tickets boeken met Etihad (vanaf Brussel via Abu Dhabi naar Bangkok).
Turkmenistan Airlines kunnen wij hier niet boeken…en daar ben ik zelf niet rouwig om…zou persoonlijk wel iets meer voor een ticket willen betalen en dan met een meer gerenommeerde maatschappij willen vliegen.

Grt.

Dave

Kan dit gesprek misschien per PM worden voortgezet?

op pm reageren ze niet. ja een paar keer met oppervlakkige info en als je dan diepere info wilt over wat ze zoeken en verwachten enz. reageren ze nooit weer.

uiteraard kan dat zeg maar hoe je het wilt hoe sneller hoe beter.

Vragen etc. svp per PM aan de OP.

Het onderwerp is gesloten.

Gesloten.

Wat is de exacte reden dat dit topic gesloten wordt ?