Medestagiaires gezocht september 2014 t/m januari 2015

Hallo allemaal,

Mijn naam is Merel.
Ik ben 21 Jaar. Derde jaars student HBO Pedagogiek.
Vanaf september 2014 tot en met eind januari 2015 ga ik stage lopen in Suriname in Paramaribo.
Ik ben op zoek naar medestagiaires.
Om samen Suriname te leren kennen en evt. om mee samen te werken.

Bedankt en groeten,
Merel

Alvast welcome in suriname
Om het land te verkennen adviseer ik je een kykje te nemen op Celestial Beauty Tours op facebook zal je zelf merken dat er voor redelijke prijzen trips worden georganiseerd

Hey Merel,

Leuk dat je dan ook gaat!
Loop in die periode ook stage in Suriname en ben ook opzoek naar medestagiaires.
Vanaf wanneer ben jij precies in Suriname?

Groetjes,
Ashna

Beste Merel,
Leuk dat je stage gaat lopen in Suriname! Onze organiseert in oktober (definitieve datum nog niet bekend) get togethers voor stagiairs/vrijwilligers. Misschien ook leuk voor jou? Je kunt dan andere stagiairs en vrijwilligers ontmoeten, ervaringen uitwisselen en afspraken maken om uit eten te gaan en tripjes te maken bijvoorbeeld. Als je wil kun je je gegevens mailen naar info@bluefrogtravel.eu dan mail ik je de datum zodra deze bekend is. Tijdens de Minavallen tours (verzorgd door BLUE FROG TRAVEL) zijn er ook vaak stagiairs/vrijwilligers die meegaan. 26 september gaan er een aantal vrijwilligers een 4-daagse Raleighvallen tour doen. Deze bestemming is zeker een aanrader. Voor meer info www.bluefrog.travel of op facebook BLUE FROG TRavel Suriname.

Hartelijke groet,
Margot Fonteijne