Hallo, ik zoek nog vijf personen om voor de spotprijs van 527 euro heen en terug te vliegen naar Singapore voor 77 dagen met vertrek op 4 december.Vanaf Singapore kun je spotgoedkoop vliegen in heel Azië met Airasia…BvSingapore-Viëtnam heen en terug voor 40 euro…Om van dit spottarief te kunnen genieten moeten we met 7 tegelijk betalen en boeken en niet meer of minder personen. In Singapore kan dan ieder van ons beslissen met wie hij of zij verder reist in kleinere groepjes, als koppel of individueel, alles is mogelijk. We vertrekken enkel samen in Brussel op 4/12/2007 en we vertrekken terug samen in Singapore op 12/2/2008 en voor de rest mag iedereen doen wat hij of zij het liefste wil doen in de tussentijd. Er zijn geen leeftijds- of andere beperkingen, vrienden, familie, collega’s iedereen mag mee. Ikzelf ben afkomstig uit Gent, België, 28 jaar jong. Je kan me contacteren op [EMAIL=“filip_vandemeulebroecke@hotmail.com”]filip_vandemeulebroecke@hotmail.com of op mijn mobiele telefoon 0032486300351.
De eerste vijf die hebben heel veel geluk en kunnen mee naar Azië voor een spotprijs via een actie van de Belgische reisorganisatie Joker: ‘De magische 7 van 2007’.