Mede vrijwilliger/ster gezocht dierenasiel Thailand December 2016

Goede dag wat leuk dat je dit leest :zon02:
Ben je al een tijdje opzoek naar leuk en betaalbaar vrijwilligerswerk in een Thais dierenasiel dan is dit je kans!

Ik ga a.s december weer naar Thailand en dan ga ik nogmaals vrijwilligerswerk doen in een Thais dierenasiel. Ze hebben voornamelijk honden, een aantal katten, eenden en een paar varkens.Ik zou het leuk vinden als er in dezelfde periode nog iemand anders is als vrijwilliger/ster behalve het personeel zelf van het dierenasiel. Dit zijn super lieve mensen maar ze werken veel en hebben naast hun werk hun eigen gezinnen.
Het is leuk als je een dag vrij hebt dat je samen eventueel wat kan gaan doen in de omgeving of samen kan eten in de avonden. Verder is alles goed geregeld daar ook wat betreft verblijf en kost het niet veel om ervaring op te doen. Ik ben zelf viavia bij dit dierenasiel terecht gekomen vorig jaar dus het is niet zo dat ik daar verder werk ofzo :wink:
Is dit altijd al een droom van je geweest om in een Aziatisch dierenasiel een keer vrijwilligerswerk te doen dan is dit misschien jou kans! Buiten dat dit een super ervaring kan zijn zijn de beestjes en de mensen je ook super dankbaar voor je hulp.
Mocht je interesse hebben stuur me dan een pm zodat ik je meer kan vertellen over het asiel.

Hoop tot snel!
Liefs Renee