Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn oproep lezen.
Ik ben Renee 38 jaar en heb 2 jaar in een dierenasiel gewerkt in Amstelveen. Nu loop ik al jaren met het idee om vrijwilligerswerk te willen doen in Azië: Thailand of Indonesië staan op mijn lijstje.
Ik wil dit graag doen omdat ik dit werk beroepsmatig ook al heb gedaan en ik graag mijn ervaringen wil delen met mensen die in asiels in Azië werken omdat ik denk dat we hier in het westen al meer kennis hebben wat betreft het gedrag en de verzorging. Ik heb ook opleiding hondentrainster en gedragstherapie gedaan daarom lijkt het me dus heel leuk om mijn kennis te delen.
Nou vroeg ik me af of er misschien nog andere gezellige/leuke mensen zijn die dit idee met mij delen?
Je hoeft niet dezelfde dingen te hebben gedaan als ik als je dezelfde visie hebt is het oke!
Graag zou ik in totaal rond de 5 weken weg willen waarvan ik dan een gedeelte vrijwilligerswerk wil doen en nog een gedeelte wat wil zien van het land waar ik dan het vrijwilligerswerk ga doen.
Graag wil ik voor de kerst weg om daar de feestdagen door te brengen.
Dus lijkt dit je ook een goed plan dan hoor ik het graag want met zijn twee, of meer is het delen mooier dan alleen!
Laat je niet afschrikken door mijn leeftijd want ben erg jong in mijn doen en laten en zie er ook nog erg jong uit
Hopelijk tot hoors.
Liefs Renee