Maxim resort hotel

Hoi is er iemand die misschien ervaringen heeft met dit hotel.
WIj gaan over drie weken naar kemer en ik ben heel benieuwd naar dit hotel.

kijk eens op Vakantiereiswijzer, daar vind je veel beoordelingen:vak02:

ja had ik al gezien maar ik vind dat ieder zijn ervaring anders is, dus vandaar .
misschien zijn er mensen net geweest,op zoover is de laatste van december.

Wij zijn er als koppel geweest in juli het jaar dat het pas open gegaan is in mei. We hadden toen een last minute online geboekt en het is echt wel goed meegevallen ! Het was wel voor ons de eerste keer 5* na een aantal keren 4* en wij zagen wel verschil.

Het is binnenin heel erg stijlvol en de kamers zijn ook aangenaam. Als je veel belang hecht aan de omgeving is het wel niet aan te raden want het zicht vanuit je zwembadzetel was niets en in de onmiddellijke omgeving is er niet veel te beleven.
Wij hebben in elk geval lekker gegeten, vooral die keer à la carte was om vingers en duimen af te likken. Het aanbod snacks was wel niet zoals in onze andere all inns maar meestal zit ik toch al vol met ontbijt en avondeten en mijn dagelijks ijsje op vakantie :biggrin:
Animatieteam was enthousiast maar organisatorisch liep alles toen nog niet 100% maar toch waren de avondshows entertainment.
Personeel was erg vriendelijk en deed al eens iets extra voor je in ruil voor een kleine fooi.