Martinair verkoopt geen tickets meer naar Costa Rica.
De vluchten naar Miami zijn gestaakt, ze gaan per 15 okt 2009 nog wel 3x per week op Orlando vliegen. Maar ze verkopen geen verbinding meer naar Costa Rica.
Alternatieven genoeg: Continental, KLM (via Panama), Condor ( opstappen in Munster of Dusseldorf) Iberia, Delta en Jetair vanuit België.
Klopt, wij hadden geluk en zaten in het vliegtuig dat de laatste vlucht deed via Miami.
Je kan vanaf Orlanda naar Costa Rica komen, door gebruik te maken van Martinair naar Orlando. Spiritair is een goedkope airline en vliegt van Orlando naar Costa Rica. Je moet wel een aparte ticket kopen bij www.spiritair.com
>>>
Wij willen graag in juli naar costa rica, wat kost een ticket ongeveer ik krijg alleen maar 900 a 1000 euro voor tickets…:tssk:
Dus vandaar mijn vraag!tips en tricks zijn welkom.
Nieke,
- Ga eerst naar volgende website: www.123hjemmeside.no/costarica en ga door naar “fly to CR”. Hier vindt je alle mogelijkheden om vanaf Europa naar CR te komen.
- Gebruik geen zoekmotoren maar ga direkt naar de webside van de airline die je van (1) hebt gekozen. Als het een Amerikaanse airline is , probeer de prijs in dollars te krijgen.
- Speel ook met de dag in de week want de prijzen verschillen van dag tot dag.
- Voorlopig is mijn indruk dat continental de laagste prijzen biedt.
in oktober hebben wij bij continental 635 pp betaald vr HT. vlucht zowel van zaventem als schiphol, met transfer in Newark (new York). je kan er zonder extra kost voor kiezen de aansluiting niet de dag zelf te doen, maar bvb eerst enkele dagen NY te doen vooralleer je doorreist (enkel als je veeeeel tijd hebt natuurlijk, want in costa rica ist toch wel een klein beetje hemels hoor)
idd rechtstreeks naar www. continental;com gaan. code van luchthaven van San jose is SJO, die van zaventem BRU, die van schiphol ken ik niet.
(ik denk wel dat het in juli veel regent, maar trek je dat maar niet te veel aan, 't is kwestie van sjans of geen sjans hebben)
have fun!