goedkope vliegtickets

Ik wil graag met mijn zoon eind november/begin december naar Costa Rica en ben op zoek naar goedkope vliegtickets. Het liefst met zo min mogelijke tussenstops. Wie kan mij van raad voorzien?

bvd

Roja

zoek gewoon eens op internet bij div maatschappijen vanuit amsterdam of brussel.

Hallo,

Zoek op budget air of cheaptickets
Een vlucht zonder tusenstop kan alleen naar Liberia vanuit Brussel

Succes
Lia

waarschijnlijk zal Continental de goedkoopste tickets hebben. Zij vliegen vanuit Amsterdam, Brussel of Dusseldorf met een tussenstop in de USA naar Costa Rica. Op de website van Continental zie je de diverse moegelijkheden en prijzen.
Delta heeft ook diverse mogelijkheden, altijd met minimaal een tussenstop in de USA. Kijk op de website van Delta.
Verder heb je de Duitse maatschappij Condor, alleen te boeken via de Duitse Website. Vliegt vanaf Frankfurt naar San José met een tussenstop in de Dominicaanse Republiek.
Verder kun je kijken op de wesbites van Iberia en KLM. Zij vliegen ook naar Costa Rica.
Meestal kun je de goedkoopste tickets zelf boeken via de website van de airline zelf. Kost je wel veel zoektijd.
Prijzen kunnen van dag tot dag veranderen.

Ik was het goedkoopst uit met Iberia (stop in Madrid) via vliegfabriek.nl, kosten waren 740 euro per ticket in oktober.