een poosje geleden heb ik een berichtje gepost ivm een lowbudget jeepreis door Marokko. En dit aanbod is nog steeds geldig!
We vertrekken woensdag 27 januari en keren zondag 7 februari terug.
We landen in Fez, van daaruit nemen we de trein richting Marrakesh waar onze plaatselijke chauffeur, Hicham, klaar zal staan om ons 9 dagen mee te voeren naar allerlei leuke plaatsen. De woestijn zal zeker deel uitmaken van onze reis, een tocht per dromedaris voor wie wil, maar ook een trektocht door Todra- en Dadeskloof is mogelijk! Alles is eigenlijk ter plekke zelf bespreekbaar met Hicham.
We zijn nog op zoek naar 3 mensen. Op dit moment zijn wij al zeker met 3. Een vriendin (22j), een vriend (25j) en ikzelf (18j).
Als deze reis je aanspreekt, twijfel dan zeker niet om een berichtje te sturen!
Jullie reis lijkt me hartstikke leuk! Ik zou graag meewillen, heb alleen op donderdag nog een tentamen die ik zeker wel moet maken. Zou het mogenlijk zijn om later aan te komen en dan bijvoorbeeld meteen naar Marakesh? En wat zal de reis ongeveer kosten?
Heb vorig jaar een paar maanden door Azie gereisd, hierbij heb ik met verschillende mensen gereisd en dit altijd erg leuk gevonden. Nu druk aan het studeren, maar toch ook wel op zoek naar een break.