Hi everyone. Ik ga de zomer in Manchester werken maar heb geen idee waar ik terecht ga komen. Iemand bekend met de stad of toevallig ook daar aanwezig in de zomer
Thanx, Laura
He Laura,
ik ga in september in manchester studeren, en heb het plan in augustus er al heen te gaan om daar in bijvoorbeeld een pub te gaan werken en de stad een beetje te leren kennen (en geld te verdienen.) Ik vraag me alleen een beetje af hoe makkelijk het is een baantje te vinden in Manchester. Heb jij daar een idee van? Als het wel redelijk makkelijk gaat dan ben ik er waarschijnlijk ook in augustus!
Groetjes Roos
He Laura,
Ik heb dit jaar 3 maanden stage gelopen in Manchester en het is een super leuke stad!!
Als je een geweldige plek wil hebben om te gaan winkelen moet je gaan naar het Traffort centre. Een super winkelcentrum waar je je echt een heel weekend kunt vermaken! Met de bus doe je hier een klein half uurtje over vanuit het centrum.
Wat betreft uitgaan vond ik de Mtwo (zaterdag) en Tiger Tiger (maandag) helemaal top!!
Om naar leuke exclusive films te gaan moet je naar de cornerhouse gaan.
Ik raad je zeker aan om naar het Urbis museum te gaan want dat gaat ook over de stad zelf. Alle musea zijn gratis dus dat is wel heel makkelijk!!
Groetjes Jasmijn