ik ben lieke, 18 jaar en ben op zoek naar mensen die rond 8 februari ook in kuala lumpur (maleisie) zijn en die misschien een gedeelte samen willen reizen. Ook zou ik het leuk vinden wat meer te horen over wat leuk is daar te doen, en ervaringen van andere mensen te horen. ik hoop wat meer te horen! lieke
Heej, Ik ben Tom, 18 jaar en wil rond begin februari een tijdje reizen. Mijn eerste plan was om naar australie te gaan, maar ik heb nog geen medereizigers kunnen vinden… Ik zou wel graag met iemand anders reizen, en daarvoor ook best wel naar een ander land gaan. Ik weet van meeste landen (en maleisie en kuala lumpur al helemaal) niet wat ze te bieden hebben, dus zou jij mij er meer over kunnen vertellen?
Mail me maar als je wil, of voeg me toe op msn. Mijn email is [EMAIL=“Tombor87@hotmail.com”]Tombor87@hotmail.com
Groeten! Tom
he tom,
ik heb geprobeerd een mail te sturen maar dat werkte niet, vandaar vanaf hier een bericht. ik heb eerlijk gezegt ook geen idee wat maleisie te bieden heeft, het is meer bij toeval dat ik die kant op ga. dus ik kan je helaas niet verder helpen wat maleisie betreft. maar mocht je toch nog die kant op gaan, laat het even weten! lieke
Hey Lieke en tom,
Mijn naam is jan. Momenteel zit ik nog in australie, maar vertrek op maandag 30/01 richting Kuala Lumpur. Ik heb nog niet echt een idee wat ik daar zal doen.
Zijn jullie van plan samen richting maleisie te komen? Ik ben er in ieder geval vanaf maandag en zal dan beginnen uitzoeken wat het land te bieden heeft.
Groetjes,
J
hallo tom en jan,
ik zit ondertussen al in maleisie, ben gister aangekomen en denk dat het veel te bieden heeft. weet je al of je komt tom? en jan waar je verblijft? ik hoor het wel. groetjes lieke
Hey lieke,
zoals eerder gezegd vertrek ik vandaag om 22.20u en kom morgen dinsdag aan om ik Kuala Lumpur 4.30u.
tot dan
J