5 oktober naar Maleisië

Ik zoek een leuke, gezellige en vlotte reismaat
Niet zo vlot dat het nep gaat worden maar gezellig vlot. Iemand die kan luisteren en zelf prachtige verhalen kan vertellen. Iemand het avontuur op wilt zoeken maar niet het gevaar. Iemand die eerlijk is en weet waar hij/zij voor staat. Dat is de persoon die ik zoek.
Op 5 oktober kom ik namelijk aan in Kuala Lumpur en ben dan helemaal in mijn uppie. Ik zou het ontzettend gezellig vinden om mijn eerste dagen/weken te delen samen met iemand om een beetje op gang te komen. Ik ben 22 jaar en mij maakt het niet uit of je een man of een vrouw bent. Zolang je jezelf kunt vinden in dit stukje kunnen wij heel erg goed met elkaar opschieten denk ik. Ik ga 13 Juli naar Kenia toe dus ik zou het leuk vinden om daar voor al een beetje in contact met je te komen. Hopelijk tot snel!

Groetjes Jolien

He Jolien,

ik zat op mijn blog wat reacties te lezen en toen kwam ik ook jou enthousiaste reactie tegen, dus een beetje nieuwsgierig naar hoe het met jouw zoektocht ging en toen kwam ik dit oproepje tegen, ik wist wel dat je op zoek naar mij was, heb je al iemand gevonden?

Ik zit op dit moment in Beijing (al 10 dagen haha) en begrijp een beetje uit je bericht dat je graag van te voren elkaar even wilt ontmoeten, dat word een beetje lastig, als je de verhaaltjes in mijn blog leest, (www.waarisdezetijgernu.reismee.nl voor de zekerheid) krijg je denk ik wel een goed beeld hoe ik in elkaar steekt, maar ik snap heel goed dat een beetje eng is om met iemand af te spreken die je nog nooit ontmoet heb, dus laat me maar ff wat weten,

groetjes Ricky

Hoi Jolien,

Ik kom waarschijnlijk 8 oktober aan in Kuala Lumpur, ook in mn uppie. Heb alleen nog geen idee wat ik daar wil gaan doen. Jij wel al ideeen/plannen?
Misschien dat we even kunnen mailen?

groetjes