Hoi allen,
Vorig jaar heb ik verschillende fora een gelijkaardig berichtje geplaats.De zin om in mijn vakantieperiodes in het buitenland te werken is nog altijd niet over!
Ondertussen heb ik 2 maanden met AFS(American Fiels Service) vrijwilligerswerk gedaan in de Kuna Yala provincie,San Blas,Panama. Hier heb ik verbleven bij een indianenstam op Playon Chico en heb ik zowel constructief gewerkt als Engelse les gegeven.
Op deze 2 maanden heb ik mijn eerste woorden spaans geleerd. Door het niet al te lange verblijf is mijn woordenschat helaas nog niet echt uitgebreid. Ik spreek en schrijf vloeiend Nederlands en Engels, ook een aardig woordje Frans lukt me wel.
Ik zou graag voor de zomermaanden van 2007 een vakantiejob vinden in Costa Rica in ruil voor onderdag en eten? Ik heb ginder zulke prachtige tijd beleefd dat ik graag terug zou gaan, maar aangezien dat als student niet voor de hand liggend is zou ik graag werken…Ik zit momenteel aan de Antwerpse hogeschool in Belgie en studeer de lerarenopleiding geschiedenis en beeldende kunsten.
Het lijkt me absoluut top om eventueel bij taalgenoten aan de andere kant van de oceaan aan de slag te kunnen!vandaar deze oproep.
In ruil voor onderdak klus ik graag wat rond of help ik graag mensen verder!
Hopelijk kan iemand me verder helpen of kunnen jullie me verder verwijzen…
Voor meer info mag je me altijd mailen,
Alvast bedankt!
Vriendelijke groeten,
Willem C.