Magical steunt de Fahari Foundation

In een flits zag ik zag net een berichtje van enthousiaste Giling die al een tipje van de sluier lichtte.

Al net zo enthousiast waren Lucy en haar team van het lokale safariburo Magical, die we zover gekregen dat zij de Fahari Foundation gaan steunen vanaf volgende maand, 1 juli.

Er is nog een ander safaribureau dat, zodra het hoogseizoen start, ook in overweging zal nemen om Fahari te steunen…. Wie volgt?

Op de nieuwe website van Magical, onder aan de pagina staat alvast een fotootje en een link naar de website van de Fahari Foundation.

cheer cheer cheer cheer

wow dat is heel goed nieuws !!!cheer

Kenya…vertel!!! Dat andere safariburo…
Goed nieuws!! Welke?

Wow!!!

Help ons helpen!!!

www.faharifoundation.com

cheercheercheercheercheercheercheercheer

Giling, laat ik nog geen namen noemen van andere safariburos zolang zij nog niet 100% zeker zijn van hun zaak. Stel het gaat niet door om wat voor geldige reden dan ook, dan doe ik hen onrecht door hun naam hier te noemen… wordt vervolgd.

Dat is heel goed nieuws Kenya.

Eerder hebben wij al een safari voor ons en de kinders bij Magical besproken. Leuk dat Lucy dat zo wil doen. Over de email is het moeilijk inschatten met wie je van doen hebt. Een eerlijke prijs is natuurlijk belangrijk, maar ook informatie was perfect. Bovendien, nu wetende dat een deel ook bij het goede doel terecht komt is fijn. Het aftellen is begonnen en we kijken ontzettend uit naar de safari.

Ik vind het gewoon ook ontzettend goed dat de Kenianen zelf ook betrokken zijn bij hun medemens. Chapeau Lucy.

Dit is nu een voorbeeld van een vrouw die zelf keihard werkt en daar ook een ander in mee wil laten delen.

Geweldig Lucy!!!

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer: