Fahari Foundation

Hallo allemaal,

Zoals de meesten wel weten proberen wij ons in te zetten voor keniaanse weeskinderen in Mtwapa. Wij kunnen echter nog veel steun gebruiken voor we de school met noodopvang kunnen realiseren.
Weet U mensen die ons financieel willen en kunnen steunen? Eenmalig of structureel?
Of misschien een kindjes maandelijks willen onderhouden? Of een activiteit op school of werk (waar wij uiteraard aan mee willen helpen) willen organiseren voor Fahari?
Of ons als goed doel voor een sponsorloop of kerstmarkt of iets dergelijks aanmelden op uw club, school of wat dan ook?

Wilt U ons aub blijven helpen?
Alvast bedankt!!!

www.faharifoundation.com

Hahahaa, we gaan concureren in goede bedoelingen:lol: Vast ook een heel mooi project, de Faharifoundation!
Ik probeer Anidan op Lamu te promoten, ook zo’n prachtig kindertehuis. Ik ken kindjes die er zitten en die zijn zo geweldig opgeknapt! Zo leuk om te zien! Zal bij jullie project ook wel zo zijn.
Ik wens je heel veel succes met fundraising :zon02:

hi hi Sadaa,

nee joh, alle dingen die er gedaan worden zijn hard nodig. Jullie project is al een stap verder dan het onze, ze zijn heel goed bezig!!

Sorry was echt niet de bedoeling…

http://supportkabibi.wordpress.com

Er staan inmiddels leuke filmpjes bij ons op de site onder videos.
ja, de kindjes zijn qua gezonde uitstraling, kleding, leren en blijdschap echt vooruit gegaan. Ok, wij halen geld op maar het echte werk wordt toch echt gedaan door de plaatselijke vrijwilligers die hun hart zo grootmoedig laten spreken.

kijk maar eens als je zin hebt www.faharifoundation.com