Madagaskar kenner (heb er zelf gewoond), geeft graag info!

Hallo Mada geinteresseerden, daar ben ik weer.

Redaktie heeft mijn emailadres verwijderd van dit forum omdat de bedoeling is dat mensen hier met elkaar praten en ik topics niet isoleer. Dat snap ik. Het was een gewoonte van me op het prikbord Madagascar.startpagina.nl.

Mocht het voor sommigen niet duidelijk zijn, ik ben niet commercieel bezig, echter wanneer vragen heel veel tijd kosten en specifieke kennis of organisatie in of over madagascar vragen dan wil ik daar natuurlijk een vergoeding voor vragen. Vragen staat vrij, aan beide kanten.

De reden waarom ik dit duidelijk vermeld is dat ik geen verkeerde verwachting wil scheppen. Ik wil iedereen met vragen over Madagascar helpen. Maar stel wel duidelijke vragen aub. Heb je een reisplan, vragen over hotels, nationale parken, handel, ontwikkelingshulp etc… laat zien en ik reageer er graag op, maar ik stel hem niet even voor jullie samen…

Vragen waar ik bv. niet op reageer zijn:

• Waar zijn sigaretten goedkoper (echt waar, ik ontvang mail hierover):thumbsdown:
  • Is madagascar leuk, warm, arm? Euhhhh… :frowning:
  • Ik heb 1/2/3 weken, stel even een reis samen… :dag:

Dus, heeft u specifieke vragen? IK HELP U GRAAG!

GR jOCHEM

Dus ben je commercieel! Als het geen tijd mag kosten moet je niet op een forum komen lijkt me…