Madagascar en Reunion as zomer

Hello,

Ik ben voornemens as zomer 4 a 5 weken op reis te gaan. Ik heb het idee om een aantal weken Madagaskar te combineren met Reunion. Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? En dit eventueel aanbevelen of juist adviseren niet te doen?

Ben wel benieuwd hoe de verbinding is tussen beide eilanden en of de financiële schade te overzien is.

Tevens ben ik nog op zoek naar een reisgenoot die eventueel (gedeeltelijk) dezelfde plannen heeft. Ik ben redelijk avontuurlijk ingesteld en combineer graag hiken, wildkamperen, snorkelen etc met de relaxte stranddagen. Mocht iemand zich aangesproken voelen dan hoor ik het graag.

Bas

Hoi,

Ik heb ook het plan om ile de reunion en madagaskar te combineren deze zomer. Ik heb de gehele maand augustus vrij, kortom 4 weken de tijd voor deze eilanden. Wanneer wil jij gaan? Ik ben ook erg avontuurlijk ingesteld: kitesurfen, bergtochten etc…

Greets,
Annelien.

Via Wereldwijzer app

Hi Bas en Annelien! Voor jullie al een hele tijd geleden, voor mij nog in het verschiet. Hebben jullie tips voor mij? Ik zal Madagaskar verlaten om voor 1 weekje Reunion te verkennen.

Groetjes Anne

Vliegen vanuit Parijs via Saint-Denis met Air Austral (La Réunion) biedt een handige combinatie.

Eén boeking : Heen via Saint-Denis naar Tana; Terug van Tamatave via Saint-Denis.

In 2012 : 4 weken Madagascar, 10 dagen La Réunion.
Twee prachtbestemmingen !

Zo spaarden we flink wat geld, tijd en een domestic flight uit.
Op de terugweg maakten we een verlengde stop-over op La Réunion.