Maatje om mee naar Australië te gaan

hallo ik ben nick en ik zou graag voor een half jaar of langer naar australie gaan maar dat zou ik liever met iemand samen doen dan in mijn eentje. ik ben 18 en woon in Nederland. het is voor mij niet echt een probleem om pas over een paar maanden te vertrekken maar als het zou kunnen zou ik liever over een maand al vertrekken ofzo. ik wil ook graag naar spanje maar jah aangezien niet iedereen de zelfde plannen heeft als ik zou ik me best een beetje willen aanpassen. ik zoek iemand tussen de 18 en de 22(m/v maakt niet uit) die natuurlijk gezellig is en het liefst van sporten houdt maar dat hoeft niet perse ik hou zelf dus veel van sporten maar ook van een filmpie kijken lekker hangen zo af en toe uitgaan ook leuk natuurlijk. nou jah dat was het wel zo ongeveer als je meer wilt weten moet je maar even reageren.

hey hey nick

ik ben terry 18 jaar oud (V) en wl volgend jaar een half jaar naar spanje work & travel… krijg je ook ng een diploma voor:P haha maar buiten dat, heb je 4 weken spaanse taal cursus om onder de mensen en de te komen zodat je beter wordt geaccepteerd. mocht je volgend jaar mee willen rond april… of wat dan ook ik ben bereid om me aan te passen,., en bdw australie lijkt me ook super gaaf!! laat maar weten ben ej geinterseerd dit is mijn e-mail aderes. [EMAIL=“terry1988_dirk@hotmail.com”]terry1988_dirk@hotmail.com… laat maar weten

liefs terry

Hey!

Hoe lang wil je reizen en wanneer wil je ongeveer vertrekken?
Ik wil de tweede week van januari met **iemand **voor een week of drie ergens heen. Dus ik zoek anderen die ook plannen hebben. Ik ben een jongen van 19 jaar en studeer momenteel rechten aan de universiteit en kan na m’n tentamens weg.

Greetz,
Wouter v. Kuijk