Maatje gezocht voor vrijwilligerswerk in Malawi

Hallo, mijn naam is Nico en ik ben op zoek naar iemand die mee wil helpen aan een ontwikkelingsproject in het prachtige Afrikaanse land Malawi (in de dorpsgemeenschap Kakwale in het Kasungu district). In eerste instantie denk ik aan een (voorbereidende) reis van twee of drie weken, ergens in de periode tussen juni en oktober 2011. Het is de bedoeling dat tijdens die reis hulpverlening op het gebied van drie onderdelen opgestart wordt in samenspraak met de plaatselijke bevolking.
Alle tot nu toe beschikbare informatie over het project staat op de website www.nicovanbasten.webklik.nl.
Ik ben in oktober 2010 al eerder in Kakwale geweest en heb daar contacten opgebouwd, die ik de afgelopen maanden via brief- en emailwisseling heb uitgebouwd. Uit alles blijkt dat hulp zeer op prijs wordt gesteld door de bevolking en dat we daar zeer welkom zijn. Malawi is één van de armste landen ter wereld. Maar de bevolking is optimistisch en buitengewoon vriendelijk. Wie wil mij helpen om dit project te realiseren?