Project Malawi

Hallo,

Van ongeveer half februari t/m eind mei wil ik graag naar Afrika om daar mee te werken aan een ontwikkelingsproject. Het liefst zou ik naar Malawi gaan, omdat ik daar vroeger gewoond heb.
Ik ben 19 en wil volgend jaar geneeskunde studeren. Hiervoor wil ik ervaring op doen in het buitenland, op medisch gebied. Meelopen in een ziekenhuis, operaties bijwonen, maar ook een zinvolle bijdrage leveren aan het leven van de patienten. Aangezien ik (nog) geen geneeskunde studeer, is het misschien moeilijk iets te vinden waar ik aan mee kan werken en waaraan zowel de patienten als het ziekenhuis en ik iets hebben. Ik ben bereid om veel te leren om toch bepaalde functies te kunnen vervullen. Misschien dat ik aan een onderzoek mee kan werken, dat ik kan leren vaccineren, wonden verzorgen, medicijnen rondbrengen en het leven van de patienten aangenamer maken.
Kan iemand mij helpen aan een interessant vrijwilligersproject (in Malawi)?

Groetjes Marety

Beste Marety,

We hebben geen project in Malawi maar wel in andere landen in oost- en zuid-Afrika. Misschien wil je eens kijken op www.africanproject.nl
Voor meer informatie ben ik bereikbaar op 06 - 38 22 86 58.

Met vriendelijke groet,

Therese Wijnen

Neem eens een kijken op www.openarmsmalawi.org

Ik wilde naar ook heen maar ze zoeken niemand in de periode dat ik beschikbaar ben.

succes

Hoi Marety,

ik ben een half jaar naar Kenya geweest met SIW. Je zou eens op de site kunnen kijken www.siw.nl of een mailtje sturen naar info@siw.nl.

groeten,
Jolanda