Maatje en huisvesting Aruba feb. 2009

Hallo allemaal,

Ik, Daniëlle, ga als het goed is in 2009 begin febr. eind januari naar Aruba om daar stage te lopen. Dat is mijn LIO. Mijn afstudeerstage op een basisschool. Nou heb ik wel een stageplek maar heb geen idee hoe je het handigst huisvesting kan regelen en ik zou het wel fijn vinden om samen met iemand te gaan. Een maatje. Als je ook rond deze tijd gaat en interesse hebt. [EMAIL=“danielleaagten@hotmail.com”]danielleaagten@hotmail.com is mijn adres. Reageer en laat weten.

groetjes

danielle

www.go2aruba.nl

Hallo Danielle,

Wat leuk dat je richting Aruba komt.
Op dit moment ben ik zelf op Aruba ook voor mijn stage. Ik blijf hier tot juni 2009.

Ik heb mijn huisje zelf kunnen vinden door een advertentie te plaatsen op dit site http://aruba.prikpagina.nl/. Misschien een tip voor jou.

Maar mocht je tegen die tijd geen maatje vinden en kom je alsnog deze kant op, dan kan je altijd contact met mij opnemen. Om misschien iets samen te gaan doen. Strand, shoppen, etc.

xdidix@hotmail.com

Nou succes met het vinden van een huisje.

Groetjes Didi

Hai Daniëlle !

Ik zit er dus ook heel hard over na te denken om mn LIO in september 09 in Suriname of Aruba te lopen ! Ben benieuwd hoe het daar is!!

groetjes Ingrid.