Maart04: Quito-santiago/buenoa Aires-quito/ Vice V

Ik (24, f) ben omstreeks maart in buenos aires en wil dan verder reizen richting quito via bolivia en peru.
Het kan ook zijn dat ik eerst naar quito vlieg en dan richting santiago ga reizen.
Mijn plan is om zowieso te vertrekken maar het liefst ter plekke (of hier) iemand te ontmoeten om evt. samen te reizen. Ben avontuurlijk ingesteld, hou van fotografie, natuur en cultuur. Ik sta voor alle ideeën open. Is dit ook jouw droom? Hoop iets van jou te horen.

Groetjes
Rianne

IK heb dit jaar een dergelijke reis gemaakt samen met mijn echtgenote. We zijn als volgt gereisd: Quito-Galapagos-Quito-Lima-Nazca-Santiago (en enkele tussenliggende plaatsen)-Mendoza-Buenos Aires (helaas door slechte weer in het zuiden van Arg. niet naar Bariloch en Magellaen)-Iguazu-(Brazilie bewaren voor een volgende reis)-Villazon-Santa Cruz-La Paz-Lima-Quito-Cartagena/Colombia-Quito. Alles per bus behalve Quito-Galapagos en QUito-Cartagena (te veel busovervallen in zuid Colombia). We zijn totaal 3 maanden weggeweest (1 maand in Quito). Geslapen in nachtbus en eenvoudige guesthouses (nooit meer dan $ 10/nacht). In Quito gem apartm. voor $ 170/maand. Beste tijd is vanaf half januari (na de vakanties in ZA).
Aanbevolen.