maart/april naar ecuador montanita

hoi

Ik zou eigenlijk deze maand naar ecuador gaan, maar dat ging niet door. Nu wil ik graag volgend jaar gaan. Is maart of april een fijne tijd om naar montanita te gaan? ik zag dat het dan wel warm is, maar dat er ook veel regen valt. Klopt dit? Ik wil er graag gaan surfen en spaans leren dus het is wel fijn als het niet de hele tijd regent. Ook wil ik graag naar banos en cuenca om daar dingen te gaan doen. Of raden jullie me toch aan om in november volgend jaar te gaan?

groetjes dian

yo,

ik vertrek midden februati richting Ecuador om 2 maanden te gaan reizen, ga ook naar Peru en Bolivia.
Maar het weer tja er is idd meer kans op regen in deze periode, maar de temperaturen zijn veel hoger, er verdampt meer water. Wat inhoud dat het meer regent maar voornamelijk aan het eind van de dag en dat duurt soms ff een paar uurtjes. dus overdag is het meestal gewoon droog. Ligt er ook aan waar je precies heen gaat aangezien Ecuador 9 klimaten heeft.
zoek op google naar weersomstandigheden in Ecuador, dat geeft denk ik genoeg info

hey

ja ik wil eerst een week naar montanita aan de kust om daar te surfen en lekker in de zon te liggen. Het moet er dan natuurlijk geen modderpoel zijn en daarna wil ik graag naar banos. Iemand wel eens in april/maart aan de kust geweest? en in banos? Hoe is het weer daar dan?

groetjes

Hoe ziet Montanita er nu uit ?

don Jose : http://athomeinecuador.blogspot.com/