Lowlands maatje(s) gezocht 2014

Hoihoi,

Ben net nieuw op deze site, dus hoop dat het berichtje op de juiste plaats staat.

Ben vorig jaar voor het eerst naar lowlands gegaan en dat beviel me wel goed. Dus dit jaar wil ik weer gaan.
Vorig jaar ben ik met 1 vriendin gegaan, maar een groepje is leek ons leuker en makkelijker.
Helaas kan die vriendin nu niet, en de rest van mn vrienden ook niet. Op 1 jongen na.
Maar omdat ik dacht dat het snel uitverkocht was EN ik hoopte dat ik nog iemand zou vinden. Heb ik 3 kaartjes gekocht. En nu heb ik er dus 1 over.
Ik zoek iemand die met ons mee wil, met of zonder kaartje. Aansluiten bij een groepje is natuurlijk ook een optie.
Ik hoop dat ik mn kaartje nog kwijt kan, want het is volgens mij nog niet eens uitverkocht…

Ben trouwens een meisje van 26 jaar (tegen die tijd al weer 27). Wil naar nieuwe bands luisteren maar ook lekker tot laat blijven feesten in de feesttent. Comedy vind ik ook leuk om heen te gaan. Eigenlijk alles wel :slight_smile:

Ik hoor het wel,
Groetjes,

Hey hoi,

Komend weekend is Lowlands alweer en ik baal toch dat ik niet heen ga omdat ik weer niemand mee krijg. Vandaar dat ik als last resort nog ben gaan zoeken op internet. Toen zag ik jouw berichtje :wink: Ik vroeg me af of je al iemand gevonden hebt en of er anders nog één bij kan eventueel.

Ik ben een meisje van 26 en hou van allerlei soorten muziek, vooral rock. Vind het dan ook heel vet dat Volbeat er komt natuurlijk :slight_smile:
Ook vind ik het leuk om de feesttent in te gaan wanneer de concerten voorbij zijn. Vorig jaar kwam ik er voor het eerst doordat mijn vader kaartjes had gewonnen, toen was ik met iemand die niet heel veel wou doen. Ik zou heel graag dit jaar weer heen gaan met mensen die het festival ook echt willen meemaken.

Hopelijk hoor ik van je,

Groetjes!