Lorett de Mar, Juli & Augustus, bar

Hallo Allemaal,

Ik ben een meisje van 19, en ga in Juni afstuderen, voordat ik begin met het echte leven hier, huisje boompje beestje, wil ik graag even nog wat meemaken. Ik zou graag naar Lorett de Mar willen om daar te gaan werken achter de bar en natuurlijk ook stiekum een beetje vakantie vieren. Het is de bedoeling om in Juli weg te gaan en eind Augustus weer terug te komen. Om alleen te gaan is natuurlijk leuk, je leert wel mensen enzo kennen, maar toch om met ze 2en het avontuur aan te gaan lijkt me toch wat leuker/gezelliger.

Dus misschien heeft iemand intresse om mij gezelschap te houden? en samen met mij Lorett de Mar te verkennen en te werken? En natuurlijk mensen leren kennen en heel veel lol maken?

Laat het weten!

Voor de echte geinteresseerde kun je mij mailen: [EMAIL=“melisj-x@hotmail.com”]melisj-x@hotmail.com

Hopelijk tot snel! :vak02:

Huisje boompje beestje, het echte leven???
Graag nog wat meemaken voordat je de rest van je leven op de bank in NL gaat zitten??

Leuk naar Lloret!!! Daar zal je het zeker allemaal meemaken…the place to be!!

Hebbie dat alvast gehad.

Suerte

Ik wil nog wel meer zien, maar daar beginnen. Wil daarna graag werk gaan zoeken, en misschien nog verder studeren, en over een paar jaar wil ik verder de wereld in, maar dit is gewoon voor de bij, voor de lol!

Beste Melisj,

Ik ga waarschijnlijk van April tot September werken in Lloret. Dus misschien gaan we elkaar daar nog wel treffen.

Was in eerste instantie van plan om alleen te gaan reizen aangezien ik dit vorig jaar voor 6 maanden naar Bonaire heb gedaan. Ook ga jij een kortere periode. Maar wie weet kan ik je helpen aangezien ik daar dan al enigszins bekend ben.

Groetjes,

Robbert

Edit

Beetje verkeken op de datum

Edit