Na 30 jaar onderwijs Nederlands en Engels in Brussel (kunstschool), neem ik een jaar loopbaanonderbreking. Heb mijn huis voor een jaar verhuurd en zoek nu vooral intuïtief naar projecten waar ik me enerzijds daadwerkelijk voor kan inzetten en anderzijds kan voelen, ruiken, horen hoe mensen in hun eigen habitat (samen)leven. Denk o.m. aan WWOOF, maar gewoon een adres kiezen uit de duizenden lijkt me toch niet de juiste optie. Indien iemand een suggestie heeft omdat hij/zij een goede ervaring had op zo’n boerderij: graag. Mogelijk is samen-reizen voor bepaalde dingen ook verrijkend. Ik ben een man van 55 en publiceerde een aantal dichtbundels. :wereld:
Goedenavond uit Puglia in Zuid-Italie.
Ik zou zeggen stuur ons een mailtje en dan stuur ik meer info over het werk als meewerkgast/vrijwilliger bij ons.
Er zijn allerlei dingen te doen.
In de komende dagen bijv. komt er een Amerikaanse jongen voor 3 weken klussen, 2 NL studentes komen 2 weken als meewerkgast in de tuin helpen. Zij werken korter en betalen 13 euro per dag bij voor een kamer met volpension. En a.s. maandag komt er nog een Engelse voor één of meerdere weken, ze zit tussen 2 banen.
We hebben een beginnende B&B en de klussen zijn veel en het geld schaars.
Vooral mensen die goed zijn in Doe Het Zelf werk/technische klussen zijn wat moeilijker te vinden en kunnen daarom desgewenst als volledig vrijwilliger komen.
Belangstelling: [EMAIL=“thevilla@tiscali.it”]thevilla@tiscali.it
Villa Lavanda