Ik ben op zoek naar een leuke nederlandse of belgische aupair om er voor mijn 3 meiden te zorgen vanaf januari 2010.
Wij zijn een frans-nederlandse familie, wonende in een hippe buurt in London (Primrose Hill, tussen CamdenTown en Oxford Street) met 3 meisjes: Sophie van 4, Benjamine van 5 en Tessa van 8.
Ze gaan alledrie naar school, en ik zoek iemand die ze 's morgens aankleed en naar school brengt en 's middags vanaf half 4 ophaalt en dan voor ze zorgt tot wij thuiskomen (ongeveer half acht). Mijn man en ik werken allebei full-time.
de laatste anderhalf jaarhebben we een nederlandse aupair gehad die het fantastisch deed met de kinderen, met ze speelde, veel aandacht voor ze had etc, playdates organiseerde etc en ik zou graag in contact komen met iemand die het ook leuk vind om met kinderen bezig te zijn.
Daartergenover staat een correcte vergoeding, woongelegenheid in een superleuke buurt, en bijdrage aan engelse lessen indien dat gewenst is.
Als het je wat lijkt en indien je beschikbaar bent van januari tm juni 2010 minimum dan hoor ik het graag!
Ik las u advertentie, en ik vond het ideaal voor mij! Ik hou ontzettend van kinderen.
Ik zal eerst even wat over mijzelf vertellen. Ik ben Eline Kreuze, ik woon in de provincie Drenthe in Nederland. Ik ben 16 jaar en word in april 17 jaar en volg de opleiding voor onderwijsassistent. Hierna ga ik naar de HBO opleiding de PABO.
Momenteel pas ik ook op bij een gezin van 7 kinderen, van de leeftijd 6 tot 15. Ik vond het echt een uitdaging om daar op te passen en ik doe het nu ruim 2 jaar en het gaat heel goed.
Daarnaast ben ik erg actief in het verenigingsleven en organiseer o.a. tennis toernooien voor de jeugd, ook ben ik een tijdje assistent volleybaltrainster geweest. Momenteel zit ik op stijldansen, in mijn vrije uren help ik ook bij de geestelijk gehandicapten dansgroep.
Waarden en normen, zoals eerlijk zijn, respect en aandacht voor elkaar, zijn voor mij vanzelfsprekend.
Ik zou kunnen komen in de maanden; februari, maart, april en mei en mocht het van beide kanten goed bevallen ook nog wel de maand juni/juli.
Om de draaiende motor achter uw gezin te worden lijkt mij een erg leuk plan! Ik zou graag wat van u horen! Mijn email is: elinekreuze@live.nl
Hallo Chantal!
Ik ben een meisje van 17 jaar. In maart word ik 18. Ik zit in het examenjaar van het VWO en heb dus al vanaf juni vakantie. Hierna wil ik graag Geneeskunde gaan studeren en daarom lijkt het me heel erg leuk om mijn Engels te verbeteren. Ik vind het erg leuk om met kinderen om te gaan. Op dit moment pas ik bij twee gezinnen op met kinderen variërend van 0 tot 6 jaar. Verder zijn volleyballen en koken mijn grote passies. Ik weet dat u een au pair zoekt vanaf januari (nu dus) maar uw berichtje sprak me zo aan dat ik het toch nog voor de zekerheid probeer. Ik ben beschikbaar in de maanden juni, juli en augustus. Laat het maar weten wanneer u interesse heeft in mij!
Hallo Chantal en familie! Hebben jullie inmiddels al een au pair gevonden! Zo niet…wil ik me graag voorstellen en hoop ik ook in aanmerking te komen! Mijn naam is Julia, ik ben 18 jaar oud en woon in Amsterdam. Ik woon op het moment al in Londen…ik werk hier nu bijna twee maanden bij een Hongaarse Familie als een full time au pair…maar heb het hier niet echt naar m’n zin bij deze familie… Dus ben ik op zoek gegaan naar een andere familie. In het kort iets over mezelf: ik ben een erg creatief ingesteld…ben dol op tekenen, illustreren, acteren, dansen en noem maar op! Na mijn ervaring als au pair pen ik van plan aan de Kunstacademie in Rotterdam te gaan studeren! Ik heb veel ervaring met kinderen van verschillende leeftijden…thuis heb ik veel families met kinderen waar ik bij oppas… Ik deed dat zo’n 4 dagen/avonden in de week. En nu heb ik dus ook ervaring met werk als een au pair plus! Hoop van jullie te horen! Voor meer informatie (referensies, foto’s, interviews) kan je me mailen naar : annajulia@planet.com Groet! Julia