Hallo!
Ik ben op zoek naar een leuke nederlandse aupair om er voor mijn 3 meiden een leuk schooljaar van te maken.
Wij zijn een frans-nederlandse familie, wonende in een hippe buurt in London (Primrose Hill, tussen CamdenTown en Oxford Street) met 3 meisjes: Sophie van 3, Benjamine van 4 en Tessa van bijna 8.
Ze gaan alledrie naar school, en ik zoek iemand die ze 's morgens aankleed en naar school brengt en 's middags vanaf half 4 ophaalt en dan voor ze zorgt tot wij thuiskomen (ongeveer half acht). Mijn man en ik werken allebei full-time.
Dit jaar hebben we een nederlandse aupair gehad die het fantastisch deed met de kinderen, met ze speelde, veel aandacht voor ze had etc, playdates organiseerde etc en ik zou graag in contact komen met iemand die het ook leuk vind om met kinderen bezig te zijn.
Daartergenover staat een correcte vergoeding, woongelegenheid in een superleuke buurt, en bijdrage aan engelse lessen indien dat gewenst is.
Als het je wat lijkt en indien je beschikbaar bent van september tm juni 2010 dan hoor ik het graag!
Hallo! Ik vroeg me eventjes af, alvorens ik mezelf ik het lang en breed voorstel, of u al iemand gevonden heeft. Ik heb wel interesse…
Zelf heb ik het afgelopen half jaar in Portugal (Porto), les gegeven aan kinderen van 6 tot 12 jaar en aan volwassenen.
Ik lees net je berichtje en zie dat deze van 2008 is. Zoeken jullie ook weer een Nederlandse au-pair voor dit schooljaar(2010-2011)? Ik las dit berichtje en jullie komen erg enthousiast over en dat sprak mij gelijk aan. Als jullie geïnteresseerd zijn kunnen jullie altijd contact met mij opnemen.
Mijn mailadres is : [EMAIL=“maralbennink@hotmail.com”]maralbennink@hotmail.com
Voordat ik mij helemaal voorstel en jullie niet geïnteresseerd zijn;)
Natuurlijk heb ik gezien dat jouw oproep van 2008 is, maar aangezien het mij erg aanspreekt reageer ik toch.
Ben jij binnenkort weer op zoek naar een nieuwe au pair of ken je iemand anders in Londen die op zoek is?