Ik ben op zoek naar een leuke nederlandse of belgische aupair om er voor mijn 3 meiden te zorgen vanaf januari 2010.
Wij zijn een frans-nederlandse familie, wonende in een hippe buurt in London (Primrose Hill, tussen CamdenTown en Oxford Street) met 3 meisjes: Sophie van 4, Benjamine van 5 en Tessa van 8.
Ze gaan alledrie naar school, en ik zoek iemand die ze 's morgens aankleed en naar school brengt en 's middags vanaf half 4 ophaalt en dan voor ze zorgt tot wij thuiskomen (ongeveer half acht). Mijn man en ik werken allebei full-time.
de laatste anderhalf jaarhebben we een nederlandse aupair gehad die het fantastisch deed met de kinderen, met ze speelde, veel aandacht voor ze had etc, playdates organiseerde etc en ik zou graag in contact komen met iemand die het ook leuk vind om met kinderen bezig te zijn.
Daartergenover staat een correcte vergoeding, woongelegenheid in een superleuke buurt, en bijdrage aan engelse lessen indien dat gewenst is.
Als het je wat lijkt en indien je beschikbaar bent van januari tm juni 2010 minimum dan hoor ik het graag!
Misschien ben ik iets te snel geweest, ik ben eigenlijk op zoek naar een baan in Londen vanaf maart (ik wil in maart verhuizen) en liefst een baan waarbij ik mijn eigen huisje/kamer kan hebben. Je berichtje spreekt me qua werkzaamheden wel aan, dus vandaar mijn snelle reactie, maar misschien past het toch niet zo heel goed…?
wij zijn voorzien voor de periode van januari tm juli. Mocht je echter geinteresseerd zijn voor de periode vanaf augustus 2010 dan kun je mij altijd contacteren!
Ik zoek vanaf oktober een gastgezin in Londen. Zou dit te laat zijn, ivm het zoeken vanaf augustus? Eventueel ben ik ook vanaf half september beschikbaar.