Beste webmaster,
Wat zijn de mogelijkheden voor het plaatsen van een link/banner naar https://www.esta-aanvragen.nl of een eigen blog met linkvermelding waarin omschreven wordt wie wij zijn en wat wij doen?
Met vriendelijke groet,
Marcel van Spil
Beste webmaster,
Wat zijn de mogelijkheden voor het plaatsen van een link/banner naar https://www.esta-aanvragen.nl of een eigen blog met linkvermelding waarin omschreven wordt wie wij zijn en wat wij doen?
Met vriendelijke groet,
Marcel van Spil
Beste Marcel,
Het is mogelijk om een banner te plaatsen bovenaan de website. Deze verschijnt op elke pagina van Wereldwijzer Reisforums, maximaal bereik dus. Kosten hiervoor zijn 45 euro per dag, minimale afname 7 dagen. De banner heeft de afmetingen 728 x 90 pixels.
Daarnaast kun je door reizigers gevonden worden met een eigen pagina. Deze pagina staat bovenaan in één van de rubrieken (bv in het Amerika Reisforum). Op deze pagina kun je al je informatie kwijt over de diensten die jullie aanbieden, met tekst, afbeeldingen en eventueel een YouTube video. De pagina wordt dan ook gevonden via de zoekmachine van Wereldwijzer en is te bekijken op de website, mobiele site en in de app. Kosten hiervoor zijn 30 euro per maand, facturering per half jaar. Bij facturering per jaar krijg je er 2 maanden gratis bij!
Mocht je gebruik maken van bovenstaande opties, dan kun je hieronder akkoord geven en ga ik het direct voor je in werking zetten. Als je een budget in gedachten hebt, laat het mij ook even weten, dan kan ik een voordelig voorstel voor je maken.
Met vriendelijke groet,
Bastiaan
Beste Bastiaan,
Eigenlijk is alleen deze pagina met onderliggend interessant voor ons.
Omdat er toch redelijk voor betaald moet worden, zou ik eerst graag wat extra informatie willen van de statistieken:
Hoeveel maandelijkse bezoekers heeft de website?
Zijn er statistieken beschikbaar m.b.t. het doorklikpercentage op een 728x90 leaderboard banner gemiddeld genomen?
Groeten,
Marcel van Spil
Hallo Marcel!
Wereldwijzer Reisforums heeft gemiddeld 180.000 unieke bezoekers per maand. Zie onderstaand screenshot. Je komt dus ruim onder de aandacht.
Doorklikpercentage is erg afhankelijk van je doelstelling; wil je naamsbekendheid of wil het bezoekers een actie laten nemen; een actiebanner heeft bijvoorbeeld een (veel) hoger doorklikpercentage dan een banner met een filmpje.
Ik zou je eigenlijk willen adviseren om de pagina (sticky topic) te nemen in combinatie met een item in de Amerika Nieuwsbrief (8.450 leden); voor een item in de nieuwsbrief betaal je 95 euro per nieuwsbrief (maandelijks verstuurd); Amerika nieuwsbrief: www.wereldwijzer.nl/ww.nieuwsbrief.amerika.1510.php Met een sticky topic is overigens je logo bovenaan alle berichten in het Amerika Reisforum zichtbaar.
Er zijn veel mogelijkheden om je onder de aandacht te brengen, uiteraard afhankelijk van je beschikbare budget.
Groeten, Bastiaan