Ik rijd volgende week (rond de 8e) richting spanje om te werken vlak boven barcelona. Ik hoop iemand te kunnen vinden met een rijbewijs (en wat rijervaring en die verantwoordelijk rijdt!) om mee te rijden. Op deze manier kunnen we de kosten delen en om de beurten rijden, want het is nogal een eind.
Ik hoop het in 2 etappes te kunnen doen, halverwege kunnen we slapen bij familie van mij in Frankrijk. Ik heb een volkswagenbusje ter beschikking of eventueel een andere auto.
1 of 2 personen gevraagd dus die volgende week richting spanje willen!
Snel beslissen dus!
heej ik ben op zoek naar een lift naar zuid frankrijk omgeving toulouse dus dat komt in ieder geval voor een groot stuk van de reis overeen. ik vraag me alleen af of je morgen al gaat of dat het ook mogelijk is om zaterdag te gaan ofzo dat zou mij tijdtechnisch beter uitkomen. Oja zal me nog even voorstellen ik ben Marten 22 jaar oud student in het bezit van rijbewijs B dat zijn voor nu denk ik de belangrijkste dingen okay hoop wat van je te horen ciao Marten
reis is uitgesteld,
ik ga pas 18 juli en blijf tot half september.
er rijdt al iemand mee heen.
indien mensen mee terug willen, er is nog plek.
(heen is nog wel plek tot (zuid-)frankrijk)
Hoi, heb je nog plek naar zuid frankrijk voor twee meiden, Misha en Nathalie, van 22 jaar waarvan een het rijbewijs heeft? Ze gaan het liefst op maandag 19 juli weg maar zijn zeer flexibel. Misha is m’n dochter en is te bereiken op 06-42157407 maar je kunt mij ook bellen.
tel. 0546-459984
groeten Erik Wolters