Hallo, Ik ben een 44- jarige hetero man en ik ben voor de maand juli op zoek naar iemand die mij een lift zou kunnen geven richting Spanje( Madrid, of Sevilla) of van plan is die steden te gaan bezoeken in de maand juli.Graag hoor ik dan van u.
Hallo Johnny(44), Ik ben Ivanisha (Gebruikersnaam). Ik ben opzoek naar een lift, richting Frankrijk (Gargilesse-Dampierre). Ik wil ook in de maand juli gaan reizen, eerder mag ook. Als je nog geen reisgenoten heb, dan beid ik mezelf aan. Wel tot aan de bestemming in Frankrijk, dat wel! Heb je daarin interesse, dan laat me weten. Ik woon zelf in Rotterdam en zou op Rotterdam CS kunnen afspreken, als ophaalpunt. Ik ben bereid mee te betalen voor brandstof/tol kosten. Graag hoor ik van jou en wellicht kunnen we in de nabije toekomst samen op reis gaan. Met vriendelijke groet, Ivanisha.
Hallo Ivanisha,
Leuk dat je reageert.
Omdat ik er een hard hoofd in had, dat ik een lift zou krijgen heb ik mijn plannen maar gewijzigd. Ik heb inmiddels een treinticket gekocht naar Berlijn. Misschien kunnen we in de toekomst wel eens afspreken om samen wat te ondernemen. Groeten Johnny.
Hallo Johnny,
Bedankt voor jou reactie. Wat goed voor jou, soms moet je geen risico’s nemen. Ik ben nog steeds wel hopelijk dat ik met iemand in de auto mee kan rijden, of toh ook met de trein reizen naar Frankrijk. Nou, wellicht in de toekomst als ik weer wat ga ondernemen met reizen en zo, zal ik het zeker onthouden, deze optie om met een metgezel (lin) op reis te gaan. Het lijkt mij erg leuk! Ik wens jou in ieder geval een goede reis,…wanneer vertrek je dan?? Veel plezier!! Groeten van Ivanisha.