ik vertrek vanuit nijmegen zo 2 feb naar spanje kom daar d 4 feb aan en rij diezelfde dag terug naar nl
dus mocht je die kant op willen of terug of gewoon mee willen rijden dan hoor ik het graag
gr john
ik vertrek vanuit nijmegen zo 2 feb naar spanje kom daar d 4 feb aan en rij diezelfde dag terug naar nl
dus mocht je die kant op willen of terug of gewoon mee willen rijden dan hoor ik het graag
gr john
Hoi John, ik zit echt helemaal klem in Tarbena, Allicante. Ik wil graag terug samen met mijn labrador, en heb ondertussen allerlei forums, verhuis- en transportbedrijven benaderd en overal oproepen geplaatst. Nog altijd zonder resultaat. Ik twijfel eraan of ik niet eens eerder contact met je heb gehad via de mail. Help me a.u.b. ik ben radeloos.
ja idd we hebben contact gehad maar we zitten echt ver uit elkaar of jij moet naar bordeaux kunnen komen of zo
Heeft Angela geen familie/vriendenkring om op terug te vallen? In het moderne leven kunnen de meeste mensen toch niet radeloos vast zitten? Er is toch altijd iemand die hulp biedt?
Hoi John. Er is een website voor dit soort dingen, genaamd www.blablacar.com . Mocht je in het vervolg nou meer van dit soort reisjes maken, hier kan je het gemakkelijk aanbieden en eventueel zelfs een kleine vergoeding vragen van je medepassagiers. Kijk maar eens…