Daar het mij niet meer is gelukt mensen warm te krijgen om te gaan surfen ga ik mijn familie maar eens opzoeken in Marbella, Spanje. Ik ben van plan om 18 augustus per auto ter vertrekken en dan op een rustig tempo richting Spanje te rijden.
Mochten er mensen zijn die die kan opwillen dan ben ik (man, 32, universiteit), best bereid 1 hooguit 2 personen een lift te geven tegen een kleine bijdrage in de benzinekosten.
Het eerste gedeelte van de route zal waarschijnlijk zijn: Utrecht, Roosendaal, Parijs, Bordeaux, en dan richting Spaanse grens.
De route Utrecht - Bordeaux zal waarschijnlijk in een ruk worden afgelegd alwaar ik in Bordeaux een hotel/motel zal pakken. De volgende dag zal dan begonnen worden met de trip vanaf Bordeaux richting Spanje.
Waar ga je precies langs rijden? Ik moet de 20ste in Altea, dichtbij Benidorm zijn om daar te beginnen met een baantje en mocht dat op je route liggen lijkt het me leuk. Ik heb ook een rijbewijs dus zou ik ook een stuk kunnen rijden.
Precies overal langsrijden durf ik niet te zeggen, wel dat als jij naar Benidorm moet ik naar Allicante ga om een vriend van de familie op te zoeken en daar 2 dagen zal verblijven. Daarna rij ik door naar Marbella om daar mijn zusjes op te zoeken.
Zal zeker super zijn. Ik moet alleen nog wel aangenomen worden…Heb zaterdag mijn gesprek en zoals het nu lijkt gaat het gewoon door. Ik moet alleen wel daar zijn de 20ste, gaat dat wel lukken dan met al je reisplannen?
Ja hoor, 18de hier rond 06:00 in de ochtend weg… dan zijn we rond 11:00 al bij Parijs of misschien zelfs al voorbij Parijs. Dan kunnen we zelfs (als we flink kunnen doorrijden) (wat een reele optie is daar we doordeweeks gaan) al 's avonds bij Bordeaux zijn. Als we bij Bordeaux zitten op de 18de 's avonds dan zitten we al op de helft.
Dus de 20ste in Benidorm… dat halen we normaal gesproken makkelijk.