Lieve au-pair (bijna juf) zoekt gastgezin in koel Europa (vanaf aug)

Beste ouders,

Mijn naam is Lianne, ik ben 25 jaar oud en wil na mijn laatste studie graag een tijd (3 tot 12 maanden) als au-pair in het buitenland zitten! Na mijn talenstudies (master in historische taalkunde) ben ik de pabo gaan doen en die rond ik in juli af. Dus vanaf augustus ben ik volledig beschikbaar!

Door mijn stages heb ik ruime ervaring met kinderen van 4 tot 12 jaar, maar ook iets jongere of oudere kinderen liggen mij prima. Ik rook en drink niet en heb brede interesses. Zelf houd ik van fotografie, reizen, schrijven (verhalen en brieven), muziek maken (ik bespeel een aantal instrumenten), lezen, skaten, bakken, creatief bezig zijn… Met kinderen ben ik ook graag aan het lezen, knutselen, zingen, maar ook lekker buiten spelen, eropuit gaan en actief zijn.

Mijn ideale gastgezin:

  • woont in Noord- of West-Europa (Scandinavië, UK, Ierland bij voorkeur)
  • woont niet middenin een metropool (kleinere/rustige stad of buitenwijk is prima, maar liever nog een dorp of platteland)
  • heeft actieve en lieve kinderen (of één kind)
  • wil mij graag het land doen leren kennen.

Ik spreek heel goed Nederlands, Engels en Duits. Ook kan ik me ook uit de voeten maken in het Russisch en de Scandinavische talen kan ik heel aardig lezen.

Kent of bent u ouders die opzoek zijn naar een geduldige, betrouwbare en lieve au-pair? Neem dan contact met mij op!

Ook als u niet in Noord- of West-Europa woont, kunt u contact opnemen. Wie weet raak ik helemaal enthousiast van uw gezin en woonplaats!

liannenadia [apenstaartje] hotmail [punt] com

Ik heb inmiddels (via aupair-world.nl -of mag ik dat niet noemen?) mijn perfecte gastgezin gevonden in Schotland, dus deze advertentie komt te vervallen :slight_smile:

Kan ik (of een mod?) mijn e-mailadres uit bovenstaande post halen?