Ik ben een meid van 18 jaar en ik ben op zoek naar een leuke vakantiebaan op een camping. Ik zou willen werken voor de periode van 11 juli tot 28 augustus 2005…
Het lijkt mij leuk om activiteiten te organiseren (dus werken als animator) en leiding te geven aan groepen mensen (bijv. bingo avonden. speurtochten organiseren, etc.) Ik zit vol met ideeen voor een animatieprogramma!
Ik kan goed met kinderen opschieten, heb een havo diploma en spreek dus goed engels, frans (tis alweer een tijdje geleden maar denk dat ik het weer makkelijk op pak) en redelijk duits.
Wie kan mij helpen?
Ik wil me niet inschrijven bij landelijke animatieorganisaties.
Wie heeft er tips voor mij?
Beste Femke,
waarom informeer je niet eens bij eurocamp enzo, dat is ook heel erg leuk en alles word voor je geregeld, vriendin van me werkt ook via hun. Je kan dan ook kiezen voor 1 of 2 maanden of het hele seizoen.
-x-
Lizz
ik zou me juist wel inschrijven bij landelijke animatiebedrijven, je vind zo makkelijker werk en je kunt ook rekenen op een fixe training voordat je begint,d it is niet alleen leuk om mee te maken maar je weet gelijk ook of je geschikt bent, ze hebben niet alleen campings in nederland maar ook in belgie en duitsland, ik heb het ook gedaan en nu word ik dus in het buitenland aangenomen vanwege die trainingen.
www.goedesfeer.nl
probeer het eens
kus anne :rolleyes: