Leuke informatieve site met reisvergelijker en forum

Hallo medereizigers ! Van de week heb ik wel leuke informatieve site over rondreizen in Thailand gespot. Het mooie was dat je via een zoekfunctie door een groot aanbod aan rondreizen van verschillende reisaanbieders kon bladeren en zo gemakkelijk de reis kan vinden die bij je budget en gewenste Reisduur past! Het is een nieuwe site maar wel het aanraden waard. Als het forum dat het biedt ook nog begint te leven heeft het veel potentie :slight_smile:

Erg trage website, maar dat zal vanuit Nederland/Belgie wel beter zijn.

Helemaal niets in het forum.

Het weer in Thailand momenteel: ‘33 graden en bewolkt’. Waar in Thailand, hier op Phuket varieert het weer al sterk van plek tot plek, laat staan binnen het totale land.

Dit begrijp ik niet:
Thu 29 ⇒ 40 oC » Mostly Sunny «Fri 28 ⇒ 39 oC » Partly Sunny «Sat 28 ⇒ 41 oC » Partly Sunny «

Bij de algemene informatie staat niets bijzonders en is de informatievoorziening erg beperkt.

Alles bij elkaar ben ik niet zo enthouisast over de site, vraag me af of deze iets toevoegt. Maar veel succes ermee.

Weinig bijzondere site een beetje een 13 in een dozijn site en is nog niet helemaal af denk ik en het forum is oorverdovend stil.

Leuk dat je je site wilt promoten hier maar ik zal hem niet aanraden aan iemand

Vandaag geregistreerd en het eerste bericht over een leuk site die hij heeft ‘gespot’. Idd dus gewoon reclame voor zijn eigen website…

Succes met je website in ieder geval !

Nou hier in Belgie gaat het surfen op deze site ook heel traag Steven!
In iedergeval zal er nog veel moeten gesleuteld worden op je site wat betreft info.
Het zinnetje “Van de week heb ik wel leuke informatieve site over rondreizen in Thailand gespot” is wel een lokkertje naar jou site koenuss.
Normaal zou ik het deleten,want ik aanzien dit als spam.

Het staat ook op een ander forum George

@ Baco ,Nou de forumbeheerder heeft niet ingegrepen,dus laat ik het gewoon staan alsook er zijn al een paar reacties gepost op deze topic.
groetjes,georges