Leuke feestdagen

Opzoek naar gezellige/vlotte/moderne vrijgezellen tussen de 40 en 60 jaar om in dec/jan op reis te gaan of iets leuks te organiseren/ondernemen.
Ik ben een vlotte en moderne jonge vrouw van 52:zon02: en wil graag nieuwe mensen leren kennen. 30+ ook welcome!!

Wie O wie voelt zich hierbij geroepen.

Waar zit je aan te denken Divaya, ik heb namelijk ook wel zin om er een par dagen op uit te trekken.

Groetjes, Dolf

Hee Dolf,
ik denk aan Dubai voor een weekje? ideeen zijn welcome… ik sta overal voor open.

Dat word me net iets te ver voor een weekje. Ik zit te denken aan iets wat dichter bij huis en iets korter als je op vrij korte termijn weg wilt.

Heb jij ideeen?

Ik weet natuurlijk niet wat jij leuk vind om te doen maar ik zat aan een huisje of lekker hotelletje waar ook nog te doen is in een leuke omgeving te denken voor een lang weekend.
Vertel me anders maar wat jou interesse heeft want ik pas me vrij makkelijk aan.

EEn lang weekend klinkt ook goed. kunnen we doen, zijn er nog meer mensen??
een hotelletje kan.

Hoi divaya50 heb je ook intresse in schotland,ierland die kanten??

:zon02::feestje:

• Updated - - -

Kom maar op

Als je op korte termijn weg wil is het volgens mij handig om te proberen tot concrete voorstellen te komen dus als je nog ideeën of suggesties hebt en welke data je voorkeur hebben, laat maar horen.