Leuke camping in Ygrande-Auverge, Frankrijk

Hallo allemaal,

een vriendin van mij is vorig jaar mei ge-emigreerd vanuit het hoge noorden van ons land, naar het landelijke Charcotiere (auverge) in Frankrijk. Daar hebben ze eerst hun eigen woonhuis helemaal opgeknapt. Op hun erf hebben ze ook ruimte gemaakt voor een camping inclusief sanitaire voorzieningen.

Het zou mooi zijn als ze de komende weken/maanden nog wat gasten zouden ontvangen, daarom maak ik op deze manier eventjes nog wat mailreclame.

Misschien zijn er nog mensen die er nog ff tussen uit willen, of mensen die op doorreis naar het zuiden nog ff een tussenstop willen maken.
Voor meer info over onze camping kunnen jullie kijken op www.familieaalteninfrankrijk.com

Wat hebben ze te bieden;

  • rust & ruimte

  • voor de kinderen een speeltuin met trampoline en schommel

  • genoeg ruimte om te badmintonnen, voetballen, spelen

  • basket voor basketballen

  • een kleine tafelvoetbalset

  • 2 ruime douches voorzien van thermostaatkraan

  • 2 toillets

  • 2 wastafels

  • mogenlijkheid om een wasje te laten draaien (€2,=)

  • gelegenheid om koelelementen in te vriezen

  • een buiten “aanrecht” met warm water voor de vaat

  • zwem en/of vismeertjes op 15 min tot een half uur rijden met de auto

  • dorp met eerste faciliteiten op 2 km

  • dorp met supermarkt en winkelcentrum op 12 km afstand

  • grote stad op zo’n 45 min. rijden met de auto
    **
    Prijzen;**
    *** staplaats (incl. caravan/tent/auto; elektriciteit; warm water);**

  • 2 personen €12,50 per nacht
  • 2 volwassenen met 2 kinderen tot 17 jaar €15,00 per nacht
  • per persoon extra €2,00 per nacht

en als jullie willen lezen over hun belevenissen dan kun je kijken op de weblog: http://familieaalteninfrance.web-log.nl

Voor contact kunnen jullie mailen naar [EMAIL=“bouwinaaalten@hotmail.com”]bouwinaaalten@hotmail.com of [EMAIL=“aalten11@orange.fr”]aalten11@orange.fr
Natuurlijk kunnen jullie ook bellen, vanuit Nederland is dat 0033470663390 en vanuit France 0470663390.

Allemaal heel erg bedankt voor de moeite van het lezen
En wie weet tot ziens in het prachtige Ygrande.

Groetjes,

ps. ikzelf heb helemaal geen voordeel bij deze advertentie. ik hoop alleen dat meer mensen van de gastvrijheid en de camping van mijn vriendin kunnen genieten