Hallo,
Mijn vriend en ik (beide 19) gaan dit jaar naar Frankrijk op vakantie.
We hoeven niet op een camping te staan waar vanalles georganiseerd wordt (maar als dit er wel is, is dat mooi meegenomen).
Wel zijn we opzoek naar een camping die aan het water ligt (bijvoorbeeld aan een meer, zee of riviertje), zodat we hier in kunnen zwemmen. Een zwembad hoeft dus niet perse aanwezig te zijn.
Verder willen we niet al te ver reizen, dus zuid frankrijk zit er niet in en willen we natuurlijk niet al te veel geld aan een staanplaats uitgeven. Ook vinden we het belangrijk dat het sanitair wel toegankelijk is (hoef niet super netjes, maar dat je er wel kunt zijn).
Nu is mijn vraag hebben jullie een misschien een leuke camping voor ons op het oog?
al vast bedankt
Nou, dan heb ik wel een tip!
La Guyonniere.
Met een barretje met wat muziek en erg veel lol en gezelligheid.
Met animatie voor kinderen maar ook echt voor de 4 t/m 12 jarigen. Jeugd heb je wel op de camping maar ze gedragen zich erg goed.
De plekken zijn errug groot (echt waar!) en ruim opgezet op mooie velden met genoeg schaduw en evt. zon, naar wens.
Het sanitair is echt SUPERSCHOON.
Het Lac du Jaunay ligt op steenworpafstand en is echt schitterend! Echt waar, ideaal.
Er is een buiten- en een binnenbad aanwezig op de camping.
Eten is erg lekker in het restaurant en je betaalt een leuke prijs voor een zalige maaltijd.
Afhaal mogelijkheden.
Soms organiseert de recreatie paintballen, karten, quad-en (weet de meervoudsvorm niet), sporttoernooien, mountainbiken etc. Op zich dus wel leuk!
Het ligt in de Vendee. Dus West-Frankrijk, onder Nantes. Paar km. van de kust af. Met het mooie Sable d’Olonne in de buurt. La Roche is een leuke stad, St. Gilles een pittoresk vissersdorpje (zo mooi…), La Rochelle evt. in de buurt, 't Park Puy du Fou in de buurt. Mooie stranden. Lekker om te mountainbiken de omgeving. Top dus!
Groetjes, Blue