Leuk stel zoekt werk voor komend winterseizoen wie heeft tips?

Hi allemaal,

Mijn vriend en ik zoeken werk voor het komende winterseizoen!
Ik ging veel met mijn ouders in de zomer naar Oostenrijk.
Maar komend jaar word hopelijk mijn 4e keer in het winterse landschap van Oostenrijk.

Ik ben 3,5 jaar geleden door mijn vriend aangestoken en heb het wintersport virus te pakken.

Wij zijn beide 21 jaar en afgestudeerd.
Nu willen we graag vanwege ons tussenjaar een heel seizoen hier werken (en snowboarden in onze vrije tijd). Daarnaast hou ik ook enorm van fotograferen en lijkt het mij geweldig om de mooie omgeving te kunnen vastleggen.

Snowboard leraar is voor mij nog geen optie vanwege te weinig ervaring.
Maar horeca ervaring heb ik wel, ik heb bij 2 bedrijven gewerkt en hiermee op veel verschillende evenementen/beurzen/feesten en in verschillende restaurants/hotels gestaan als zowel barpersoneel, bediening en promotor.
En met mijn opleiding Commerciële Economie en stages heb ik ook ervaring in sales, marketing, website onderhoud (blogs/foto’s/checks/linking/andere content) en administratie.

Mijn vriend heeft zijn diploma als schilder en het lijkt het leuk om in de keuken te helpen of als allround medewerker.
Zwaar werk is voor hem ook geen probleem hij is erg sterk.
Hij werkt momenteel een aantal jaar als bijrijder bij een frietleverancier waarvoor je erg sterk moet zijn en goed met de klanten overweg moet kunnen.
Mijn vriend heeft geen diploma in de keuken maar wel heeft hij in ervaring in de afwas en snackbar en is koken een belangrijke hobby van hem.
Hij is een ervaren snowboarder en houd ook van andere sporten.

Schoonmaken/sneeuwscheppen etc. is geen probleem en wij zijn harde werkers.
We hebben beide ervaring met klantcontact en zijn erg sociaal!

Hebben jullie leuke tips voor ons? Ken of ben je iemand die op zoek is?

Laat het alstublieft weten.
We staan open voor alles.

Met vriendelijke groet,
Kimberly & Jelle

Hoi Kimberly, welkom op Wereldwijzer! Je kunt je oproep het beste plaatsen in ons “Wonen en werken” forum.