Hai
Ik ben op zoek naar een gezellig beetje gek huisgenootje
Ben je van plan om voor langere tijd naar het eiland te komen dan is dit misschien iets voor jou.
Het huis deel je met mij een jonge nederlandse meid die nederland voorgoed heeft verruild voor dushi korsow
Het huis staat op een fantastische plek op Grote Berg.
Met een geweldig uitzicht op de Cristoffelberg en als je op je tenen gaat staan zie je de oceaan :rolleyes:
Wat heb ik voor jou?
Een gemeubileerde slaapkamer met airco en je eigen badkamer en toilet.
En de achterporch staat geheel tot je beschikking.
De kamer is voorzien van kabeltv aansluiting en er staat een 2 persoonsbed in met wat kastjes.
Het huis heeft een grote woonkamer met open keuken en eetkamer en is voorzien van plafondfans.
We hebben waanzinnige leuke buren waar we regelmatig leuke activiteiten mee organiseren zoals, BBQ bij het zwembad, voet/basketbal wedstrijden op het pleintje, filmavonden op het pleintje of gewoon lekker met z’n allen moutainbiken richting een baai.
De buurt is lekker rustig want het huis ligt namelijk hoog aan een pleintje dus wij hebben geen doorgaand verkeer in de straat.
Op het terrein lopen 3 honden die ons 's nachts goed bewaken en je kan je auto gewoon parkeren op het erf.
Door de ligging van de woning ben je binnen een paar minuten bij de mooie baaien van Curacao, zoals Porto Marie, Daaibooi, Cas Abou enz enz.
De woning ligt zo’n 20 minuten met de auto van punda.
De huur bedraagt Naf 650,= excl water en electra en Naf 800,= incl water en electra.
Denk je dat dit iets voor je is en wil je wat foto’s van het huis en de omgeving zien, mail me dan.
Groetjes,
Saskia B)