Per begin februari ben ik op zoek naar 2 gezellige huisgenootjes, omdat mijn huidige huisgenootjes terug naar Nederland gaan. Zelf zit ik hier tot eind mei. Mocht je ergens in januari komen, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Ik heb een huisje met 3 slaapkamers, 2 badkamers en twee veranda’s. Het huisje staat in een rustige buurt, maar wel gezellig. Als je vragen hebt, hoor ik het graag!
Mijn naam is Trisha (23) en heb een vriendin die heet Tamara (19) heet. Wij zouden erg graag een tijdje willen wonen en werken op curacao. We zijn nu druk aan t zoeken naar een baan (ik werk hier in de kinderopvang en tamara op kantoor) Misschien kan je ons helpen zodat wij (2 erge gezellige meiden) jou huisgenootjes mogen worden.
Mail je ons? (ook met informatie zoals de huur enz)
ik zoek met spoed een woonruimte, vanaf 15 januari! Ben afstuderende a/d NHTV vrijetijdsmanagement. Vervolgens wil ik op de antillen verder studeren. Ben echt zoooooooooo hard op zoek naar woonruimte. Ik hoop dat k terecht kan, ook al is het tijdelijk, dan heb ik in ieder geval een plek om te verblijven zodra ik aan kom op de antillen. Alle tips zijn welkom wat betreft een woonruimte. Ik hoop snel van je te horen. Groetjes Bianca
emailen kan ook: dj_xanady@hotmail.com
Hoi danielle. ik (Roald Wilbrink) en mijn klasgenootje (Karin van den broek) komen van 1 febr. to 1 junistage lopen in curacao. We zitten alleei in het laatste jaar van onze opleiding fysiotherapie. Wij zijn geintereseerd in jou 2 vrije kamers. Zou je ons wat meer info kunnen geve m.b.t. de wijk, prijs e.d. Laat aub ook ff weten als het niet kan.
Ik zag je berichtje, en ook al is het al een tijdje geleden, ik had een vraagje!
ik wil zelf ook heel graag stage lopen in curacao. Ook als fysiotherapeute. Nu vroeg ik me af of je tips hebt, waar jij uiteindelijk stage hebt gelopen, hoe het was enz.
Hopelijk hoor ik wat van je.