Wij willen in de tweede helft van april naar Ghana en zoeken een prettig hotel aan de kust, ergens in de buurt van Cape Coast of Takoradi. Wie heeft een goede tip ?
Hoi Bert
Kun je aangeven in welke prijsklasse je iets zoekt?
Groet
Wout
Ik heb het idee dat Ghana niet zo heel erg duur is. Rond de 50 Euro per nacht is ok.
Hallo Bert
Vergis je niet in de prijsen voor hotels, ook in Ghana heb je kamers die 100 dollar en veel meer kosten. Zeker in de buurt van Accra en de populaire plaatsen langs de kust. Ik heb een aantal jaren terug In Brenu Beach geslapen, heerlijk rustig en toen inderdaad betaalbaar. Ik ben er al een tijdje niet geweest dus weet niet wat de prijzen nu zijn.
http://brenubeach.com
Ander goed bekend staand resort is The Coconut Grove, ik ben er zelf nooit geweest maar hoor goede verhalen. prijzen weet ik niet.
Veel plezier alvast
Wout
Ik zou je Ko-Sa Beach Resort aan willen raden. Het ligt tussen cape Coast en Takoradi in. Ik kom er zelf twee keer per jaar. Prachtige ligging aan de kust, Nederlandse eigenaren, vriendelijk personeel, goede keuken met lokaal en Europe`s eten en niet al te duur. Een paradijsje vind ik. Zie ook www.ko-sa.com
en ik ook !
KOSA IS EEN prettige uitvalsbasis voor alle kanten !
ik weet ook nog een goede/rustige gids…
zek…00233543027411
deze man brengt je naar de plekken waar weinig of geen toeristen komen.
Ook weet hij enorm veel over de cultuur/mensen etc.
ook ben ik samen met hem een projekt aan het opzetten in ghana, vandaar dat ik hem erg goed ken !
mocht je meer informatie wilen , dan kan je me bellen of terugmailen.
(ik weet niet hoe dat hier op het forum brengt.