Leuk en betaalbaar Hostel/Guesthouse in Edinbrough-Schotland gezocht.

Hoi
Na jaren Edinbrough op mijn ‘verlanglijstje’ te hebben, heb ik besloten als voornemen van 2012 hier dan echt een keer naar toe te gaan.

Afhankelijk van wie er mee gaan (heb verschillende mensen gevraagd maar het is nu nog niet duidelijk) ben ik op zoek naar:

• een leuk en betaalbaar hostel/guesthouse waar we een prive kamer kunnen boeken (2/3 pers) met een eigen badkamer.
  • een leuk en betaalbaar hostel/guesthouse waarwe een prive kamer kunnen boeken (2/3 pers) met gedeelde badkamer.
  • een leuk en betaalbaar hotel.
  • een leuk en betaalbaar hostel/guesthouse waar ik in mijn eentje kan verblijven,

Wat is betaalbaar: tja dat wordt moeilijk, we zijn allemaal van mening dat we zo min mogelijk willen uitgeven aan een slaapplaats maar dat houd niet in dat we tussen de ratten willen slapen (bij wijze van spreken) en we willen ook wel dat het een beetje schoon allemaal is. verder hoeven we niet hartje centrum te zitten maar het centrum moet wel goed bereikbaar zijn met OV (ook 's avonds en als het kan 's nachts)

Natuurlijk kan ik op internet (LP site, ebookers.com enz enz) een en ander vinden maar ik vind het fijner als iemand ook daadwerkelijk er geweest is en weet hoe het er is.
dus wie kan me helpen?
groetjes Lotte

Lotte ,heb je al eens gezien bij Booking.com | Official site | The best hotels, flights, car rentals & accommodations

Er is grote keus vul Edinburgh in en je zult veel zien ,dan kun je op het aantal sterren klikken . Er zijn er wel een aantal leuke bij .En je kunt de naam van het hotel copiéeren en in Google intikken dan kom je op de site van het hotel /geusthouse/pension terecht . De opgegeven prijzen moet je zien of er ontbijt is inbegrepen .

groeten Joyce1