Let op misleidende gids met goedkopere hotels

Ik ben door regen seizoen in Penang en Langkawi een maand gezeten en daar viel zeer tegen. Alle goedkopere hotels 25-35 euro per nach weren miserable, met viese wc zaal en van jaren niet meer schoongemaakte kamers. De nette kemers waren 50 euro per persoon.Je word misselijk door de viese wc en kamers die als netjes en schoon in de gids worden aangeduid voor een redelijke prijs, er staat altijd een moskee in de buurt die de hele nacht lawaai maakt en de kamers hebben geen ramen, taxis zijn net zo duur als in Nederland, openbaar vervoer bestaat niet in Langkawi, op straat er zijn maar afvalzakken voor de ingang van de restaurants die stinkken enorm, dure prijzen om een tafelkleed te krijgen op je tafel, minimaal bedrag in zo een miserable wereld is 100 euro per dag. Grote prijzen voor minireizen, boven 50 -120euro per reis, stranden zijn miet amenageerd, er is niks daar, en water is zeer gepolueerd met olie en chemische stoffen, nog zitten erin gevaarlijke meduzes-gelyfish die dagelijks tientallen mensen branden en naar ziekenhuis sturen. Niemand zegd niks over de gewaarlijke gelevissen die jou beten verschrikkelijk en grote pijn veroorzaken, en de giftige wonden van de gelyfish die zeer pijnijk zijn. Er is een elende strand en zeewater, in een ellendige viese straat vol gaten en afval.
Zonder auto ben je terecht gekomen in een grote misere, lopen niet mogelijk, de taxis zijn heel duur. En ze hebben een manier van eten in het publiek dat je misselijk van wordt, met de hand en alle resten gooieen ze direct op de tafel.
Geloof nooit de mooie misleidende reclames en broschuren en ga alleen daar met en erkende reisorganisatie.Er is geen turisme daar.

???
had je ook maar beter thuisgebleven! Waarom ben je zolang door blijven nukken? Had dan naar Thailand (ben ik nu) gekomen-vlakbij-uurtje per boot vanaf Langkawi. Maar moeders pappot blijft het mooiste en lekkerste!
Ben in mei '09 nog weer eens op Penang geweest-en heb veel met de TRANSRAPID bussen gereden-deels was dat gratis. Heb in een keurig guesthouse met alles clean geslapen voor 25 MYR=ringgit=net 5/6 euries, stukje ontbijt nog gratis inbegrepen.

Hallo,

Dat is bijna zelfmoord 1 maand in penang en langkawi. Ik had het wel geweten was naar Thailand gereisd en had daar lekker op phi phi gaan zitten.
Ik heb zelf in Langkawi supermooi gezeten op een apart eiland in een Taj mahal motel.
Ik vond Penang viezer dan Langkawi maar soms kun je het ook slecht treffen natuurlijk.
Het hotel waar ik zat kosten mij 75 euro per nacht inclusief ontbijt.

Oei, op het Indonesië-forum heeft deze dame een vergelijkbaar berichtje geplaatst. Duidelijk iemand die niet van Azië houdt en mss beter n Europa op vakantie kan gaan. Misschien Mallorca of Lloret?

Deze vrouw die deze topicvraag heeft gesteld moet je niet serieus nemen(adriana21)Ze stelt een vraag op het ervaringen met luchtvaartmaatschappijen en opeens is ze ribberdebie(uitgeschreven)Ze verspeeld u en mijn kostbare tijd!! foei foei foei:Adriana21!!redactie kun jij dit eens nagaan aub?Moest ze nog in de toekomst nog van die fratsen uithalen,haar definitief weren van het wwz.gegroet:georgessiam.

Mede doordat ze ook op andere fora een bericht heeft achtergelaten en niet serieus genomen dient te worden ga ik ook dit topic sluiten.

Gelieve een andere topic openen als het om ervaringen gaat met hotels in Langkawi en/of Penang.

Gr. Frank