Lesgeven in Afrika

Wil iets fantastisch beleven? En iets bijzonders betekenen voor kinderen in Mozambique?
Ga lesgeven op een school voor straatkinderen in Maputo!
Wil je hier meer over weten?
Dan schrijf naar veronique@humana.org

Lijkt me super, Alleen ik ben 17 (einexamen havo) en kan maar voor 1 maand weg. Ik zou dus graag willen weten of dit mogelijk is?

Met vriendelijke groet,
Cal

Ik wil iedereen ten zeerste afraden om met Humana in zee te gaan. Het is alles behalve een betrouwbare organisatie. Ze lokken mensen met het idee dat ze goed werk gaan doen in Afrika en dergelijke en dat ze hiervoor opgeleid zullen worden in een van hun scholen in Noorwegen, Denemarken of Engeland en uiteindelijk gebruiken ze hun studenten alleen om geld op te halen onder erbarmelijke omstandigheden. Ik weet dit uit eigen ervaring, maar er zijn ook tal van publicaties over geweest. Afgelopen zomer zijn ze ook bij netwerk onder de loep genomen. Mocht je zelf meer te weten willen komen over Humana dan kun je het beste even naar deze website gaan:www.tvindalert.org.uk Als je al plannen hebt gemaakt om naar een school van hun te gaan dan kun je het beste even de Nederlandse ambassade in dat land bellen.