Aangezien ik heel hard van plan ben om per maart/ april 2006 voor enkele maanden naar Spanje te vertrekken, hier een oproepje:
Ik ga met Adelante Work & Travel. Eerst 4 weken in Salamanca Spaans leren en daarna min 3, max 6 maanden werken in een hotel in Andalusië. Adelante zorgt zowel in Salamanca als in Andalusië de gehele peridoe voor huisvesting en 3 maaltijden per dag. Je krijgt wekelijks zakgeld (hoogte hangt af van je baan) dat je vrij kan besteden. Na deze 6 maanden wil ik zelf een baan en woning hebben gevonden in Spanje, wat dan makkelijker is aangezien ik dan(hoop ik) de taal redelijk spreek.
Wie heeft ook plannen in deze richting en vindt het leuk om iig samen te reizen en wellicht samen het avontuur tegemoet te gaan? Ik vind erg spannend en heb er enorm zin in!
Info? Kijk even op www.adelante.nl op “betaald werk in het buitenland”
Groetjes Carola.
Oh ja, als er iemand is met ervaring met Adelante óf met een soortgelijke reis…Ik hoor het graag!!!
hey,
ik ben 9 maanden geleden hier heen verhuist. hoop dat je een gave tijd zal hebben, en snel een huisje etc zult vinden. Je hebt gratis scholen in Spanje om spaans te leren. Als je de een of andere vraag heb, kanje altijd bij me terecht. groetjes, Mariana
Wat leuk dat je reageert! Ik heb wel 1000 vragen dus zou je graag persoonlijk willen mailen. Mijn e-mail is [EMAIL=“carola_meijer@hotmail.com”]carola_meijer@hotmail.com.
Hee naamgenootje (mijn volledige naam is ook Carolina :-))
Ik word in principe door die organisatie in een willekeurige stad in Andalusia geplaatst maar mijn voorkeur gaat uit naar een middelgrote stad. Woon jij zelf in Andalusia? en heb je wellicht tips mbt steden?
Heb er zo’n zin in! Loop al minstens 3 jaar met de gedachte in mijn hoofd om te gaan en heb nu eindelijk alle mogelijkheden om mijn droom waar te maken. Super spannend en tegelijkertijd doodeng!